Bestellen & levering

Welk toestel heb ik?

Ontdek hier welk toestel je hebt om zeker te zijn dat je het juiste product bestelt.

Verzendkosten

Of je verzendkosten moet betalen, hangt af van de verzendmethode die je kiest. We bieden altijd een optie aan waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Bezorgmomenten

Check hieronder wanneer je jouw bestelling kunt verwachten! Vragen over de status van je levering? Start een chat met onze klantenservice.

Bezorgtijden Nederland (besteld vóór 21:00)
Let op: Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd.

Besteldag1e bezorgmomentPremium1e bezorgmomentGratis
MaandagDinsdagWoensdag  
DinsdagWoensdagDonderdag  
WoensdagDonderdagVrijdag  
DonderdagVrijdagZaterdag  
VrijdagZaterdagDinsdag  
ZaterdagDinsdagWoensdag  
ZondagDinsdagWoensdag  

Heb je je bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem contact met ons op en vermeld je ordernummer en adres.

Bezorgtijden België

Let op: Op zondag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Bij PostNL geldt dit voor zaterdag en zondag.

Besteldag1e bezorgmomentPremium voor 21:001e bezorgmomentGratis voor 19:00
MaandagDinsdagDonderdag  
DinsdagWoensdagVrijdag  
WoensdagDonderdagMaandag  
DonderdagVrijdagDinsdag  
VrijdagZaterdagWoensdag  
ZaterdagDinsdagWoensdag  
ZondagDinsdagWoensdag  

Levertijd

De levertijd hangt af van de bezorgmethode die je kiest. Zodra je doorgaat naar je winkelmandje, zie je de leveringsopties en de geschatte levertijd.

Bezorgopties

We variëren onze bezorgopties om aan de wensen van onze klanten te voldoen. Duurzaamheid is belangrijk voor sommige klanten, terwijl anderen snelheid en flexibiliteit verkiezen. Je kunt de beschikbare bezorgopties altijd zien tijdens het afrekenproces. Goed om te weten: er is altijd een gratis bezorgoptie beschikbaar.

Duurzame levering

Al onze leveringsopties zijn duurzaam! Ongeveer 90% van alle zendingen binnen Nederland worden op de fiets bezorgd.

Internationale verzending

Onze Nederlandse webshop levert naar Nederland en België. Voor Duitsland en Oostenrijk kun je terecht op onze Duitse webshop handyhuellen.de, en voor Frankrijk en Franstalig België op ploonk.fr. Wil je naar een ander Europees land laten leveren? Neem contact met ons op, we denken graag met je mee!

Pakket niet ontvangen

Bekijk bij ‘Bezorgmomenten’ wanneer je je bestelling kunt verwachten. In het geval van vertraging bij de postleverancier, raden we aan 5 postdagen te wachten. Is het pakket daarna nog niet bezorgd? Neem contact met ons op met je ordernummer en adres.

Wijziging afleveradres

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen. Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om te vragen of het adres nog gewijzigd kan worden. Dit biedt geen garantie.

Pakket niet bij servicepunt opgehaald

Als je je pakket niet hebt opgehaald bij het servicepunt, wordt het na een bepaalde periode teruggestuurd naar ons magazijn. Deze periode verschilt per postleverancier.

Orderbevestiging niet ontvangen

Soms kan het tot 4 uur duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Controleer je spamfolder als je de bevestiging niet ziet. Heb je na 4 uur nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

Belfius – Geen orderbevestiging ontvangen

Het kan soms langer duren voordat een Belfius-betaling is verwerkt. Als het bedrag van je rekening is afgeschreven, kun je de betaalherinnering negeren. Vraag onze klantenservice om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

Bestelling goed doorgekomen?

Als je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, is je bestelling succesvol geplaatst. Het kan tot 4 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Heb je geen bevestiging ontvangen, controleer dan je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.

Winkelwagen