Betaalmethodes
Je kunt bij ons betalen met de volgende methoden:
- Achteraf betalen (Riverty, voorheen AfterPay)
- Apple Pay
- Bancontact
- Belfius
- Creditcards (American Express, Maestro, Mastercard en Visa)
- iDEAL
- KBC
- PayPal
Sommige betaalmethoden kunnen afhankelijk zijn van je locatie.
Giftcard Saldo en Geldigheidscontrole
Je giftcard is 2 jaar geldig vanaf het moment dat je de code ontvangt. De geldigheidsdatum vind je in de e-mail waarin je de giftcard hebt ontvangen. Het saldo van je giftcard staat ook in deze e-mail.
Wil je je huidige giftcardsaldo controleren of heb je de e-mail kwijtgeraakt? Ga dan naar je winkelmandje. Onder de knop ‘Verder met bestellen’ zie je het veld ‘Kortingscode/Giftcard code’. Voer je code hier in en klik op ‘Toepassen’. Je ziet nu de giftcard en het actuele saldo.
Waar kortingscode/giftcard invullen
Ga naar je winkelmandje en onder de knop ‘Verder met bestellen’ zie je het veld ‘Kortingscode/Giftcard code’. Vul hier je code in, klik op ‘Toepassen’ en bevestig met de knop ‘Gebruiken’.
Meerdere kortingscodes/giftcards gebruiken
Je kunt een kortingscode combineren met een giftcard. Voer eerst de kortingscode in en daarna de giftcard. Twee kortingscodes combineren is niet mogelijk.
Foutmelding bij kortingscode/giftcard
Als je problemen hebt met het invoeren van een kortingscode of giftcard, controleer dan of de code juist is. Werkt het nog steeds niet? Stuur ons de code samen met een schermafbeelding van de foutmelding. We zoeken graag samen met je naar een oplossing.
Is mijn betaling gelukt?
Bij de meeste betaalmethoden ontvangen wij de betaling direct en krijg je een orderbevestiging per e-mail. Als je deze hebt ontvangen, is je betaling gelukt. Het kan tot 4 uur duren voordat je de bevestiging ontvangt. Controleer ook je spamfolder als je deze niet direct ziet. Als je na 4 uur nog niets hebt ontvangen, vraag onze Chatbot om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.
Betaalpoging mislukt
Geen zorgen! Binnen een uur ontvang je een e-mail met een betaalherinnering om je betaling alsnog te voldoen. Als de betaling daarna nog niet lukt, sturen wij na 4 uur een tweede herinnering. Controleer ook je spamfolder als je de e-mails niet ziet.
Betaling twee keer afgeschreven
Mocht er per ongeluk twee keer geld zijn afgeschreven, stuur ons dan je betaalbewijs en ordernummer via de chat. Wij zullen de dubbele betaling opzoeken en het bedrag aan je terugboeken.
Kortingscode/giftcard vergeten
Als je een kortingscode of giftcard bent vergeten in te voeren, stuur ons je ordernummer en de kortingscode/giftcard code. Wij verrekenen deze graag met je huidige bestelling.
Factuur opvragen
Na betaling ontvang je een digitale factuur per e-mail. Kun je deze niet meer vinden? Stuur ons dan een e-mail met je ordernummer naar info@android-tv-box.nl en we sturen je de factuur graag opnieuw toe.
Uitleg betaalherinnering
Je bestelling wordt pas verzonden zodra de betaling binnen is. Als we je betaling nog niet hebben ontvangen, krijg je na een uur een betaalherinnering via e-mail. We sturen er nog een na 4 uur. Als we geen betaling ontvangen, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Als je al hebt betaald, kun je de herinnering negeren.